Klanten beoordeling

Klanten zeer tevreden over AF-erkend bedrijf ‘De Glaszetter.’Consument zeer tevreden over AF-erkend bedrijf ‘De Glaszetter V.O.F.’

Het online klantentevredenheidsonderzoek over 2014 levert het bedrijf een score van 8,4 op

Sinds 2009 maken AF-erkende schilders-, onderhouds- en glaszetbedrijven gebruik van de gratis online klantentevredenheidsmeting via www.af-erkend.nl. Met deze resultaten kunnen de bedrijven hun kwaliteit en service nog verder verbeteren. Jaarlijks wordt door de Stichting AF-Erkenningsregeling bekeken welke bedrijven de hoogste score behalen, en worden de winnaars via een feestelijke prijsuitreiking in het zonnetje gezet.

‘De Glaszetter V.O.F. uit Tilburg’ is één van de vijf bedrijven die de hoogste score behaald hebben en zij kregen op 11 maart  jl. de prijs uitgereikt door één van hun beste klanten.

“We willen er bij ons in het bedrijf erg graag van leren als er eventueel fouten worden gemaakt. Het AF-klanttevredenheidsonderzoek is daarvoor een praktisch en compact instrument. Het biedt je klant de gelegenheid om anoniem zijn mening te kunnen geven”, zegt Frans Donders over het AF-klanttevredenheidsonderzoek. “Met de resultaten kunnen wij aan de slag om onze kwaliteit richting de klant nog verder te vergroten. We zijn dan ook erg blij met deze prijs, die tenslotte is gebaseerd op de mening van de klant, en die staat bij ons altijd centraal!”

De AF-Erkenningsregeling is een initiatief van OnderhoudNL, ondernemersorganisatie voor de schilders-, onderhouds-, metaalconserverings, en glaszetbranche. In totaal zijn er in Nederland ruim 1.200 AF-erkende schilders, glaszetters en behangers. Zij werken met voorwaarden die overeengekomen zijn met Vereniging Eigen Huis en de Consumentenbond en waarin de uitvoering van werk tussen opdrachtgever en opdrachtnemer inclusief (nakomings)garanties door de Stichting AF zijn geregeld.

‘Frans Donders’ krijgt zijn prijs voor de hoogste klantenbeoordeling uitgereikt.